zondag 31 mei 2015

Wat dagelijkse beelden in mei




Soms zijn het de kleine dagdagelijkse dingen die de mooiste herinneringen vormen. Alleen moet je er oog voor hebben en even bij stilstaan. Iets wat ik voor mezelf meer wil doen. Even stilstaan bij het mooie en banale van het dagelijkse leven en de dingen die ik zie.



Ufo? Met een beetje fantasie misschien maar eigenlijk is het gewoon de reflectie van een CD op het plafond. 


De maand mei was niet zo fantastisch qua temperaturen maar er was bijna geen regen. De waterpartij stond nagenoeg volledig droog.


Apero-time :-)


 Yes ! Apero-time my favourite time of the day !


Hoezo niet voor mij ??!!



Estelle, mijn lieve meid van 16 :-)


Zorro, de burgemeester van de straat (ja de buren kennen hem allemaal) :-)



De tuin komt volop tot bloei. Nog een paar dagen en de clematis verwent ons terug met een bloemenzee.







Cesar was een paar weekends druk in de weer met het aanvullen van de houtvoorraad. Zalig een houtkachel in de winter.






Pluisjes blazen, wie heeft dit als kind niet gedaan? Waarom doe ik dit nu niet meer? 


Een weekje later is het zover. Wat een bloemen ! 


De paarse clematis doet ook zijn best. :-)










Geen opmerkingen:

Een reactie posten