zaterdag 23 november 2019

Een dagje op het circuit van Mettet met Clubmot

Ook dit jaar heb ik kunnen genieten van een dagje met de motor op circuit te rijden. De maandag na ons verlof werd ik 's morgens vroeg verwacht in Mettet op het circuit Jules Tacheny, dus wij van de zondagavond er al heen met de Camper, we waren duidelijk niet alleen.

Camper opgesteld en nu nog genieten van de stilte op het circuit en de warme zomeravond, begin augustus zijn we.




Hier gaat het morgen gebeuren














We hebben nog lang kunnen buiten zitten aan de camper.


Vroeg uit de veren want de inschrijvingen beginnen op tijd en ik wou toch niks missen








Alle motoren mooi opgesteld



Met deze Street zal het gebeuren vandaag






De experten zijn al aan hun eerste rondje bezig


De beginnelingen krijgen eerst nog hun briefing. Bij Clubmot rij je 's morgens steeds onder begeleiding, je wordt dan ook in groepen ondergedeeld van 6 rijders en 1 instructeur en die begeleid je de hele morgen bij de 3 sessies van 20 min. Na elke sessie heb je een debriefing en nadien theorie.




Hier staan we klaar voor onze eerste sessie, zweten.....
































De sessie volgen elkaar vlot op.


























Na de middag zijn er nog 3 vrije sessies, dan rij je niet meer onder begeleiding maar mag je eens voluit gaan.












































































Een foto van hoe het vroeger was...


Als het me lukt kom ik zeker volgend jaar terug, bedankt Clubmot voor de puike organisatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten