zondag 18 juni 2017

Daily Pictures : week 23


Een nieuwe hobby, een nieuwe uitdaging. 
Ik die altijd beweerde dit NOOIT te zullen doen, dit NOOIT zou willen...... ik deed het toch.........ik kocht een motor(ke).
Overal lazen we dat dit een goed instapmodel was.....
Ik zag op youtube filmpjes waarop vrouwen met dit model reden...
Dus ik dacht.....waarom niet?  
Een jonge vrouw die ook met dit model was gestart verkocht hem nu voor een zwaarder model.
Ik ging, ik zag en ik was verkocht......of liever hij was verkocht :-)

Hier is hij dan, mijn nieuwe vriendje... een Yamaha YBR 125.





Nu moet ik dus heel veel oefenen en ik geef toe nog veel nadenken over wat ik moeten doen. Het toeren zal nog een beetje moeten wachten maar och wat is het nu al leuk !







Wordt dus vervolgd.....
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten