donderdag 25 mei 2017

Daily Pictures - week 20


Zorro heeft een nieuw plekje ontdekt. De kast in de inkom vindt hij momenteel heel interessant. 


Mooie lelie


Deze week gaven we de tuin een volledige opfrisbeurt. Vooral Cesar nam het meeste werk voor zijn rekening. Mijn bezige bij :-) 
Het resultaat is heel mooi geworden, we zijn er blij mee.

De waterpartij werd opgevuld en mooi heraangelegd. Doordat we geen filtersysteem hadden voorzien konden we het water niet proper houden en zat het in de zomer vol vieze beesten. Dus besloten we om ze weg te doen. Enkel de buitendouche werd behouden met onder de houten tegel plaats voor de padjes die er af en toe verblijven.  

















Ik haalde de zomerkrans met windlicht terug uit de kast. Eerst had ik wel wat herstelwerk te doen, ik had de schaal een tijdje geleden laten vallen... mooi resultaat was dat :-(
Gelukkig heb ik het terug kunnen herstellen. Blij dat het terug goed is gekomen. 
 








Tijdens het weekend had ik de pergola terug proper gemaakt zodat we er terug kunnen van genieten. Laat de zomer maar komen, we zijn er klaar voor !






Geen opmerkingen:

Een reactie posten